2012-10-29 ? 14:53:06

Saga hälsar...

att hon mår alldeles utmärkt!
 
Idag är det dygn 61 och visst är det spännande! Tänk att snart föds de små liven!
Úlfdís från Marklanda och Hippie
 
 
I helgen har jag ridit många härliga rundor på min fina Dísa. Det är härligt att rida en så fin unghäst och känna att man valt rätt!
Har sålt flera av mina unghästar och valt just Dísa (som egentligen heter Töfradís) och Ísa (Úlfdís). De två hoppas jag ska vara mina ridhästar nästkommande 20 år eller så....
De kompletterar varann perfekt, Ísa bjuder på explosiv ridvilja med massor av gång, medan Dísa är mjuk, kontrollerbar, stora rörelser. Jag mätte dem dessutom, Ísa är 3 år och 140 cm och Dísa 4 år och 145 cm!  
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: