2012-10-09 ? 09:17:05

Underbar morgon

 
Jag älskar ju hösten, lugnet som infinner sig och mörkret.... varje år när det kommer så älskar jag när sommaren övergår till höst, så kommer samma goa känsla...
Det är kvar.. tills det blir så mörkt att jag inte hinner rasta hundarna eller rida innan det blir bäckmörkt! Disa och Tindra kikar på mig varje dag, blir det ridning idag?
 
På fredag kommer Camilla, Halvor och Hermine! Halvor ska hänga med Hannes och jaga, medan Camilla och jag är jaktfruar... dvs sköter markservice och jag har lovat hjälpa till med maten inför lördagkvällen... så Christina slipper göra allt själv! Sedan ska ju vår eminenta gäst från Norge vara stand by som eftersökshund. Hermine har genomgått de norska eftersökproven som är extremt mer avancerade än de svenska.
 
Det ramlar inte mängder med resultat till utmaningen :-) Det är minsann spännande och topp fyra-hundarna, det skiljer några ynka poäng mellan varje!
 
 
 
Kommentarer
Terry

Hösten är härlig :) hög luft och härliga färger... :)

2012-10-09 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: