2013-04-08 ? 22:17:24

Val...

Hela livet gör man val... varenda dag.. Vissa små andra större... Små beslut kan ge stora konsekvenser och tvärt om.
Snooza på morgonen kan lik väl ge större konsekvenser län investera i en riskabel aktier...
 
Jag har gjort ett val... jag tror det är rätt.. Svaren kommer ju tyvärr samtidigt som besluten.
Endel vet, endel vet inte alls, andra undrar... Det är helt ok att fråga...
 
Mina första ledord ord, "gör alltid ditt bästa"... Jag tror jag har gjort det... 
Mitt ledord just nu, "jag är på väg, jag är bara inte säker på vart, men jag är på väg"
 
Smått och smått kommer bloggen avslöja vad jag hittar på.
 
Jag är på väg.. 
 
 
Snart är det tisdag! Puss på er :-)
Kommentarer
Mona

Meh. Låter spännande. Och jobbigt. Och så blir jag rysligt nyfiken. Kram på dej!

2013-04-09 @ 15:35:28
URL: http://fridhemsfrun.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: