2013-02-11 ? 22:08:12

Dagen efter....

Det kändes inte så kallt igår och inte heller särskilt fysiskt ansträngande.
men när jag vaknade i morse hade jag konstigt nog ont i flera muskelgrupper, nacke, lite huvudvärk, så ngn liten förkylning smög sig på., sedan på vägen hem från jobbet hakade sig käken upp, krasade lät det när jag öppnade och stängde munnen. Inte ont men obehag. Ringde 1177 och fick rådet att lägga mig o sängen o vila. Sedan tid till VC imorgon och kolla käken.
det var inte min plan direkt! Jag var sugen på att rida Disa. Men det blev myyysigt i sängen med barn och gårdshundar. Vi såg på film och pratade... Eller ja de pratade. 
Efter ha läst den fantastiska boken "en man som heter Ove", så passade jag på febrilt att skoja med småtjejerna att iPaden är ingen riktigt dator för den har inget tangentbord! Hur ska man skriva då? Med avancerad pedagogik visar de sin mamma alla funktioner och spel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: