2013-03-15 ? 22:59:40

Balans...

Vissa dagar... När livet känns lite kaos... Har vi alla små saker som ger oss just den boost av harmoni eller lycka vi behöver, för att ta oss igenom kaoset...
Idag behövde jag lite boost... Stängde av telefonen... Red först min stora Goa Disa. Hästeb som är ett stort varmt hjärta. Vi red iväg och hundarna var med. Disa var så mjuk, dansade i tölten och jag kände sån lycka! Min fina lilla häst har blivit så duktig. Sedan skrittade vi hem sista två km hem, solen sken och hundarna sprang lyckligt och nosade i snön...
 
nästa häst ut, Safir... Hade ingen plan med dagens ridning...
men vi skrittade iväg och travade som vi brukar utan att jag håller i tygeln. Så kände jag, idag ska vi träna matte... Inte hästen... Så ridturen blev utan att jag höll i tygeln, i trav och galopp, både uppför och nerför... Avslutade att skritta utan tyglar, stigbyglar och jag blundade. 
fortsättning följer.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: