2013-03-19 ? 11:39:00

Buff...

Igår kraschade min Iphone och den gick inte att återställa... eller iallafall inte ännu... så nu har jag en "fabrik-inställd" telefon.... och det är nog inte hela världen för allt finns ju någonstans sparat....
Men vad jag inte tänkte på.... var att min väckarklocka givetvis hade nollställts...
Väldigt sällan väcker hundarna mig på morgonen... men i morse kl 06.20 vaknade jag av Lavas försiktiga buffande, noterade att det var väldigt ljust ute och kollade på klockan... 20 minuter senare än planerat, men fortfarande så jag hade ok med tid att fixa allt jag behövde innan det var dags att åka...
 
Och Lava... tyckte förresten det var alldeles för kallt i morse, brrrrrr!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: