2013-05-13 ? 16:11:00

Hektiskt vecka...

Förra veckan var jag i Malmö på utbildning, skrev ett långt inlägg, men blogg.se låste sig och inlägget raderades... suck!
Iallafall så var det ganska så rörigt då måndagen började med att jag tappade bort mitt VISA-kort... Mitt andra kort låg hemma och jag var helt utan pengar i Malmö. Som tur var så fick jag låna pengar av en kurs-kollega och kunde ju föra över pengar till henne via bankens app. Sedan skickade Rosa mitt kort som låg hemma med rek. post.
 
Förutom strul utan pengar... så hade jag en härlig vistelse i Malmö. Hippie och jag gick långa promenader och min kollega Michaela & jag åt mysiga middagar på olika restauranger.
 
Sedan var det fyra lediga dagar med barnen. Vi har myst, planterat blommor, hoppat studsmatta och lagat massor av god mat.
 
Visst är det mysigt med gulliga små meddelanden när man får post ;-)
 
Hippie gillade stan!
Fast hotellet hade ju himla bra säng....
Indisk mat åt vi på Lilla torget...
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: