2013-05-28 ? 09:42:30

I know where I'm going....

Jag skrev för ett tag sedan...."I don't know where I'm going, but I'm on my way"....
 
Det har gått ett tag nu... och jag har hittat massa vägar... vägskäl.... skyltar och rekommenderad "hastighet"... 
 
Till helgen ska Hannes ha barnen, så jag ska försöka få hem Keit och fixa panelen på huset, börja måla... och ff rida! Turligt nog är tävlingen jag skulle vara med på 8 juni är flyttad till 15 juni. Dock är det ju då Binkis ska valpa, men mamma är hemma och tar hand om henne, mamma som är den proffsigaste och mest erfarna valpförlösaren.
Har jag tur valpar hon på dygn 61-62... så även jag kan vara med...
 
Götängens hundar har gjort fantastiska resultat!!!
 
Stort grattis till Götängens Ixa-Ilona till titeln RLDN!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: