2013-09-19 ? 09:45:51

Åh gosiga valpar

Igår efter jobbet åkte Kristian och jag direkt ut till Rottne för att hälsa på Hippies valpar. Hippie blev såklart helt till sig när hon såg oss, hoppade, studsade och slickade. Jag blev nästan så rörd att jag fick tårar i ögonen... saknar min stjärna.
Valparna var ju riktigt runda och goa, tultar runt, testar att skälla och är otroligt gulliga. 
 
Vi fikade liten stund, pratade om NM, Janne och Anette har ju Hippies bror Hillman som tog GULD på NM i Danmark förra helgen!
Janne & Hillman på SM (silver),
 
Sedan åkte vi ut till Linda och och Carl-Johan, Linda hade förberett jättegod mat, så vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans. Dessutom fick Kristian lite syster-lyx, Linda är ju utbildad frisör... så min snygga man är ju nu dessutom nyklippt ;-)
 
Fyra gosiga Hippie-valpar
Hippie i så otroligt fin form, fött och diar 9 valpar!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: