2014-02-19 ? 21:47:59

I väntans tider...

Jag ska inte påstå att tålamod är min starka sida... 
Och just nu har jag väntat på ganska många saker och konstigt nog verkar allt se till att infalla  samtidigt... 
Binkis har ju gått över sin valpning.. Mår utmärkt och det verkar inte gå någon nöd på vare sig valpar eller moder...
Sedan har vi ju under hösten bott varannan vecka ihop.., och barnveckan på varsitt håll... Sedan bodde vi alla på Eklövsgatan "vintern"... medan vi mer eller mindre renoverade hela huset .., sedan ska vi nu under helgen göra klart det sista på Eklövsgatan innan vi nästa vecka överlämnar nyckeln till hyresgästen. Det var inte alls så enkelt att hyra ut som vi trodde... jag har lärt mig massor och framförallt extremt trött på folk som ringer... Bokar visning, inte dyker upp eller tackar nej i sista sekund.., allra bäst de som kommer på lagom till de ska skriva kontrakt "att hyran är för hög"...  
 
Ikväll har vi köpt en ny soffa... Kände båda att de vi inte hade passade...  för övrigt har vi inte köpt några möbler alls... Snarare sålt!
 
Beatrice gillade att gå i soffbutiker👍
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: