2014-01-18 ? 22:29:31

Tjejhelg...

Vi har en tjejhelg på häringeryd jag och mina flickor...
Jag har inte bott på häringeryd sedan före jul... Och det känns jättekonstigt! Vande mig snabbt vid att bo i stan.., och Hippie har inte klagat... Hon går ju enkelt lös även om vi är på söder.
Men nu är det bara några snickeri-timmar ifrån att huset är inflyttningsklart och stora flyttlasset ytterligare 9 km söder ut är redo.
 
Men denna helg är en barn-myshelg... vi har myst med levande ljus, eld i kakelugnen... Ridit alla hästarna.. Och gosat med hundarna.. 
 
Även om det känns som att sova på hotell... Känns det väldigt perfekt! 
 
Märkligt... Jag som aldrig kunnat tänka mig bo i utkanten av stan.. Kom att stormtrivas på Biskopshagen.., frågan är om grannarna trivts lika mkt med mig..., och Alla hundar!?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: