2014-06-02 ? 21:51:00

Världens bästa...

Visst är det osvenskt att skryta och vara väldigt lycklig?
Jag har haft en låååång arbetsdag och väntar 5 veckor med 11-timmars dagar... Ganska trött åkte jag på Beatrice dagisavslutning... Mötte upp Kristian på dagis och Hannes med tjejerna.
Tinna strålade och finurlade på nya kaninenD namn... Beatrice och Lilja cyklar båda utan stödhjul! Vi gick tipspromenad, fikade och såklart flerstämmigt dagissång.... 
Ännu lite tröttare åkte jag hem och K kom med pizza... Kände mig trött som i vakuum när telefonen ringde! Bästa Linn gjorde ett trött dag till en dag där man räknar efter "världens bästa"...
De bästa för mig!
Sambo, döttrar, svägerska, Hippie, Safir, mamma, vänner, hem...
 
 
 
Kommentarer
Lina

Att bara stanna upp i vardagen och ta in allt det du beskriver är en stor gåva och tillgång. Kram!

2014-06-04 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: